مدیر سامانه
جزئیات کاربر
تاریخ ایجاد حساب : سه شنبه 19 اسفند 1399 (01:45)
آخرین فعالیت : شنبه 12 تیر 1400 (08:33)
تعداد عنوان های ایجاد کرده : 7
تعداد ارسال ها : 3
سامانه میز خدمت تاریخ ایجاد : یکشنبه 15 فروردین 1400 (01:04:29)
درگاه ثبت خدمت ()
کدام درگاه برای ثبت خدمت راحت تر است ؟
اینترنت (سامانه میز خدمت الکترونیک)
موبایل (برق من )
دفاتر پیشخوان
بدون برچسب

تت

عالی

برخی از الزامات ثبت و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم
- داشتن وبسایت فعال به منظور فروش خدمات یا کالا
- برای فروش خدمات و محصولات خود در گام اول نیاز به وب سایت فروشگاهی دارید که بتوانید از طریق آن محصولات خود را معرفی نمایید، موضوع سایت و نحوه عملکرد آن از نظر فنی توسط شرکت PSP مورد نظر تحت بررسی قرار میگیرد.
- اخذ نشان نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی
- یکی از شرایط الزامی برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم، داشتن نماد اعتماد الکترونیک میباشد، با مراجعه به سایت enamad.ir و ثبت نام و ارسال درخواست، سایت شما مورد ارزیابی قرار میگیرد. مهم ترین نکته در دریافت نشان اعتماد، داشتن سایت فروشگاهی با امکان سبد خرید، ایجاد پروفایل کاربری و وجود صفحات سیاست کاری، قوانین و حفظ حریم خصوصی میباشد. برای دریافت نماد، بهتر است همه مراحل فرایند خرید از سایت را به درستی اعمال نمایید و با ارائه اکانت به سایت اینماد، اجازه بررسی همه مراحل را بدهید. با توجه به قوانین جدید در مرداد سال ۱۴۰۰، به کسب و کارهای کوچک (تراکنش ۵۰ میلیون در ماه) که تقاضای درگاه بانکی دارند، نماد بدون ستاره ارائه میشود، این قوان در واقع در جهت رفع مشکل کسب و کارهای کوچک در زمان تهیه درگاه پرداخت ایجاد شده تا استارت آپها نیز بتوانند سریع تر درگاه دریافت نمایند.
- داشتن حساب بانکی نزد یکی از شعب بانکهای عضو شبکه شتاب
- داشتن حساب بانکی امری بدیهی است. شما برای دریافت هزینه از کاربران سایت خود، ملزم به ارائه شماره شبا و حساب بانکی ثبت شده با مشخصات شخص درخواست کننده خواهید بود.
- داشتن مدارک هویتی مورد نظر جهت متقاضیان حقیقی و حقوقی
- ارائه مدارک هویتی مانند کارت ملی و شناسنامه جهت احراز هویت شخص متقاضی از الزامات دریافت درگاه پرداخت میباشد.
- دارا بودن مجوزهای شغلی معتبر حقوقی و حقیقی (پروانه کسب و یا جواز کار)
- بین زمینه فعالیت سایت و شرح فعالیتهای تعیین شده در مجوز فعالیت کسب و کار، باید ارتباط معناداری وجود داشته باشد.
- اجاره نامه یا سند مالکیت
- داشتن فضای فیزیکی مانند فروشگاه، دفتر کار و محل سکونت برای گرفتن درگاه پرداخت از الزامات میباشد، اجاره نامه نیز باید دارای کد رهگیری باشد. این مرحله برای احراز محل سکونت صورت میگیرد.
- رعایت قوانین عمومی کشور و قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران
- عدم منع فعالیت از نظر نظام بانکی کشور
- داشتن کد مالیاتی
- در ۲۵ بهمن سال ۱۳۹۹ بصورت ضرب الاجل تصمیم گرفته شد کارتخوان و درگاه پرداخت کد مالیاتی خود را ثبت کنند.
مدارک موردنیاز برای پذیرندگان جهت استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی (ویژه اشخاص حقوقی)
- اشخاص حقوقی علاوه بر داشتن الزامات بیان شده، موارد زیر را نیز برای دریافت درگاه پرداخت باید ارائه دهند.
- تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و مسئولین صاحب امتیاز
- تصویر برابر اصل روزنامه رسمی (دارای شناسه ملی) و آگهی آخرین تغییرات و یا پروانه کسب یا جواز کار
- آگهی تأسیس شرکت
- شماره اقتصادی اخذشده از سازمان امور مالیاتی
در صورت تمایل و داشتن مدارک الزامی، میتوانید به یکی از ۱۲ شرکت مراجعه نمایید و با ثبت درخواست درگاه، فرایند دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت خود را آغاز نمایید.
همان طور که متوجه شدید، دریافت درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم، نیازمند ارائه تعداد زیادی مدارک و طی نمودن روال اداری طولانی است. علاوه بر آن، متقاضی میبایست پس از دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، آن را براساس دانش فنی و مستندات ارائه شده، در سایت فروشگاهی خود پیادهسازی نماید که به موجب آن متحمل هزینههای مالی و زمانی مجزایی نیز پس از دریافت درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم و برای استفاده از آن در سایت خود خواهد شد.
این فرآیند، فعالیت و درآمد زایی را برای کسب و کارهای تازه تاسیس پیچیده و مشکل کرده است، به همین دلیل اگر شما دارای وب سایت فروشگاهی با تراکنش مالی متوسط هستید، پیشنهاد میکنیم از درگاههای پرداخت اینترنتی ارائه شده توسط پرداختیارها یا درگاه پرداخت اینترنتی واسط استفاده نمایید.

منظورتون از درگاه ثبت خدمت چیه؟یعنی جهت درگاه پرداخت هست؟ چیزی که من جستجو کردم این سایتا رو برای درگاه پرداخت پیدا کردم https://idpay.ir و https://sepordeh.com حالا اگه درگاه پرداخت خارجی هم مثل https://paypal.com به ما میدید ثبت نام کنیم.
- ← قبلی
- 1 (current)
- بعدی →